[Housingvraagstukken] Testplan door het donker testen datacentra

m.blankestijn at utwente.nl m.blankestijn at utwente.nl
Tue Nov 14 09:49:32 CET 2017

Beste housingcontactpersonen,

Universiteit Twente wil eind dit jaar zijn eerste door het donker test van 1 van onze datacentra gaan uitvoeren.
Ik ben inmiddels druk doende met het opstellen van een testplan gezien hier steeds meer mensen flink zenuwachtig beginnen te worden.

Mijn vraag: heeft iemand een testplan beschikbaar om deze tegen de mijne aan te houden ?

Groetjes
Martin

Ing. Martin Blankestijn | Teamleader Server/Netwerk Management & Datacenters |
University of Twente | Library, ICT Services & Archive (LISA) / IT Infra & Operations |
Campus building Citadel, room H-236 | T: +31 (0)53 - 489 3394 | m.blankestijn at utwente.nl<mailto:m.blankestijn at utwente.nl> | www.utwente.nl/lisa