[ProjectSCZ-FIAM] bbmri instance vs scz (meer idps?) voor de demo op 8 december

Bas Zoetekouw bas.zoetekouw at surfnet.nl
Mon Dec 4 13:33:38 CET 2017

Hoi!

> Ik heb zelf nu die "Google Claims Provider" geprobeerd, en dat werkt.
> Kan dat label veranderd worden? Wil mensen vrijdag niet het gevoel geven dat ze een rechtzaak aan hun broek krijgen ;-)

Gaan we doen.  Zal ik het gewoon "Google" noemen, of zou iets als "Guest
users via Google" beter zijn?

> Zijn/gaan er nog nieuwe bij (ge)komen?

Dat hebben we voor de demo niet voorzien.  In een later stadium denk ik
dat er wellicht wel meer social-logins moeten worden aangesloten, maar
dat moeten we even gestructureerd doen, en erbij nadenken over welke
precies nodig en nuttig zijn.

Gr,
Bas.

--