[ProjectSCZ-FIAM] koppelen van website aan comanage

Gerben Venekamp gerben.venekamp at surfsara.nl
Wed Dec 6 07:39:12 CET 2017

Hallo Mark,

> On 5 Dec 2017, at 23:03, <M.A.Santcroos at lumc.nl> <M.A.Santcroos at lumc.nl> wrote:
>
> Hi Jouke, all,
>
> Ik ben met simplesamlphp-module-attrauthcomanage aan de slag gegaan.
>
> Als ik 't goed begrijp heb ik een username/password voor de REST API van SCZ nodig?

Ja, dat klopt. Er moet een gebruiker worden aangemaakt die de REST API mag gebruiken.

> Zo ja, kan iemand mij die verstrekken?

Ik ga er naar kijken, maar eerst moet ik even uitzoeken of er op zulke gebruikers ook ACL toegepast kunnen worden. Wanneer dat niet zo is, en een REST gebruiker volledige toegang heeft tot SCZ, dan moet ik eerst overleggen wat we dan als SCZ willen doen. Het zou fijn zijn als dat per CO geregeld kan worden.

Ik ga het voor je uitzoeken.

Groeten,
Gerben