[ProjectSCZ-FIAM] 9 januari SCZ user-stories aanscherpen

Raoul Teeuwen raoul.teeuwen at surfnet.nl
Wed Dec 6 15:40:12 CET 2017

Ha all.

Op basis van de reacties van geïnteresseerden is 9 januari de beste datum om user-stories te bespreken.

Ik hoor graag (mag in reply naar mij alleen) wie er komen, zodat ik die een uitnodiging kan sturen, en weet hoeveel mensen we kunnen verwachten.

We starten de dag om 10:30, en we namen aan dat we voor 15:00 klaar zijn. Voor een lunch wordt gezorgd.

Ik hoop dat van alle pilot-partijen iemand kan aanschuiven.

Als er mensen zijn die er perse bij willen zijn maar 9 januari niet kunnen hoor ik dat graag per ommegaande!

Met vriendelijke groet,

Raoul Teeuwen
tel:+31641195989