[ProjectSCZ-FIAM] Terms & Conditions werken niet

Pieter Neerincx pieter.neerincx at gmail.com
Fri Nov 10 21:10:40 CET 2017

Hi allen,

Ik heb een poging gewaagd Terms en Conditions (T&C) toe te voegen. So far so good, maar als ik in CO de "Review Terms and Conditions" knop klik, dan krijg ik een lege pop-up. Daar kan ik wel "Ok" klikken en dan wordt geregistreerd dat ik de T&C geaccepteerd heb... maar dat zegt niet zo veel want ik heb nada noppes niks gezien. Ik heb de T&C op een andere plek op de BBMRI wiki gezet en andere URLs geprobeerd, maar vooralsnog zonder succes.

Wilde het eens proberen op de andere COmanage instance (https://comanage.pilot.scz.lab.surf.nl/registry/), maar ik kan de link voor een enrollment flow niet vinden op de SCZ SURF wiki.... Dus daar kom ik ook niet veel verder.

Groeten,

Pi

phone: +31 6 143 66 783
e-mail: pieter.neerincx at gmail.com