[ProjectSCZ-FIAM] Terms & Conditions werken niet

Pieter Neerincx pieter.neerincx at gmail.com
Sat Nov 11 22:22:26 CET 2017

> Hmmm, van de docs:

> Heb nu op een andere server een extreem minimale HTML pagina geprobeerd en hoera dat werkt wel, maar het is bijna niet te debuggen waar COmanage over struikelt in de HTML van de BBMRI wiki :o...

Gezien het gebrek aan versie beheer van terms and conditions in COManage dacht dat we het misschien kunnen oplossen door het BBMRI Code of Conduct (CoC) in een github repo zetten. Dan kunnen we een URL produceren met de commit hash erin en aangezien COManage wel de URL opslaat en logt wanneer die wanneer die wijzigt, kun je dan toch nog enigszins iets van een audit trail produceren... weliswaar met een dependency op een externe site en dat is niet optimaal.

Anyway, een github URL wil ook niet in COManage. Dat produceert zelfs een "Blocked by Content Security Policy error :(... maar je kunt dat nog steeds vrolijk accepteren met de "Agree to Terms and Conditions" knop. (Zie attached screenshot.)

Ik concludeer dat Terms and Conditions in de huidige COManage versie onbruikbaar zijn. Dat is wel een show stopper voor een goede autorisatie workflow.

Groeten,

Pi

phone: +31 6 143 66 783
e-mail: pieter.neerincx at gmail.com