[ProjectSCZ-FIAM] Aub reactie > je beschikbaarheid ivm datum prikken > Re: Wie wil de SCZ-user-stories mee uitdiepen/aanscherpen?

Pieter Neerincx pieter.neerincx at gmail.com
Wed Nov 29 12:50:34 CET 2017

Hallo Raoul,

> On 29 Nov 2017, at 12:26, Raoul Teeuwen <raoul.teeuwen at surfnet.nl> wrote:
>
> Ha all.
>
> Degene die mee willen discussiëren rond SCZ-user-stories:
>
> ik heb op enkele datums (op dit moment) een zaal. Graag zsm reactie op http://foodl.org/foodle/SCZ-User-stories-doorspreken-detailleren-5a1e9, zodat we hopelijk een datum kunnen prikken

UMCG -> staat niet in de lijst van IdPs
RUG  -> "Error - No connection between institution and service"
"Protect Network" -> "Error: Could not find the metadata of an IdP with entity ID 'https://idp.protectnetwork.org/protectnetwork-idp'"
OpenIdP -> "State information lost: State information lost, and no way to restart the request". Zal wel een cookie probleem zijn...

Nu ben ik een groot fan van federated auth, maar kan dit niet zonder login via Doodle o.i.d.? Als de datum, locatie en deelnemers aan deze meeting op straat liggen lig ik daar niet wakker van.

Groeten,

Pi

phone: +31 6 143 66 783
e-mail: pieter.neerincx at gmail.com