[ProjectSCZ-FIAM] Attributen van SAML login gebruiken in enrollment flow

Raoul Teeuwen raoul.teeuwen at surfnet.nl
Fri Jun 8 15:56:00 CEST 2018

Ik heb de info uit jullie mails zo goed mogelijk verwerkt op https://wiki.surfnet.nl/pages/viewpage.action?pageId=65798157

Met vriendelijke groet,

Raoul Teeuwen
tel:+31641195989

Op 08-06-18 14:51 heeft Michiel Uitdehaag - muis IT <info at muisit.nl> geschreven:

    Hoi Pieter,

    Ik zie in mijn eigen dev omgeving inderdaad een 'Modifiable' en een
    'Hidden' optie bij de EnrollmentFlow Attributes. Het bijbehorende
    template lijkt niet te wijzigen op basis van rechten oid, dus dan denk
    ik dat het een versie probleem is; dat de versie die nu op pilot staat
    (en op test) nog niet deze velden ondersteund. Ik ga daar uiterlijk
    maandag even achteraan. Maar ik verwacht dat dit dus met de uitrol van
    versie 0.4 (meen ik) vanzelf meekomt. Dan heb je dus onzichtbare velden,
    en/of velden die men niet meer mag aanpassen.

    Wat naam betreft: volgens mij is minimaal de Given Name verplicht in de
    database. Bij het veld kun je zoiets ook aangeven. Vanuit de IdPs krijg
    je over het algemeen DisplayName door en die zou je dan in het GivenName
    veld moeten stoppen. De Family Name laat je dan leeg en dat geeft de
    gebruiker dan de kans om zijn naam correct te splitsen, als ze dat willen.
    COmanage ondersteunt helaas (nog) geen displayName.

    MELLON_urn:oid:2.16.840.1.113730.3.1.241

    is de displayName als het goed is.

    Groeten,

    Michiel

    --