[ProjectSCZ-FIAM] SBS, Ceph/NextCloud & SCZ policies

Raoul Teeuwen raoul.teeuwen at surfnet.nl
Fri Feb 22 11:04:40 CET 2019

Even een update:

  *   We zijn al aardig ver met het zelf gebouwde systeem (status: PoC) waarmee we voor onze pilots volgens ons de benodigde functionaliteit kunnen leveren die COmanage nu levert, maar dan ‘mooier’.
  *   De TU/e heeft een Ceph storage omgeving waar ze ‘externen’ toegang toe willen geven … ze willen daarbij NextCloud inzetten, en we hebben NextCloud aan SCZ gekoppeld

En: melden jullie als je mee wil doen aan onderstaande? Als je geen calendar-invite hebt ontvangen heb ik je nog niet meegeteld.

M.v.g.,

Raoul.