[ProjectSCZ-FIAM] bbmri instance vs scz (meer idps?) voor de demo op 8 december

Bas Zoetekouw bas.zoetekouw at surfnet.nl
Mon Dec 4 13:36:01 CET 2017

Hoi Pieter,

On 04-12-17 13:09, Pieter Neerincx wrote:
> Dat "gastgebruik is voor de demo misschien een "feature", maar kan ik
> het als CO admin ook recursief blokkeren voor m'n CO en alle COU's
> die eronder hangen? Als we "social" IDs gaan toestaan dan kan ik net
> zo goed zelf weer hokkiwokki accounts gaan aanmaken zoals we nu al
> doen; dat is net zo onbetrouwbaar :o.

Dat staat zeker op ons wensenlijstje.  COmanage kan momenteel geen
onderscheid maken op basis van IdP, maar ook vanuit de UvA/HvA is deze
wens (in hun usecase moet een alternatieve enrolmentflow met extra
checks worden gevolgd voor social account).
We gaan na de kerst met de ontwikkelaars van COmanage in overleg hoe we
dit het beste kunnen inrichten.

Gr,
Bas.

--