[ProjectSCZ-FIAM] bbmri instance vs scz (meer idps?) voor de demo op 8 december

Pieter Neerincx pieter.neerincx at gmail.com
Mon Dec 4 13:09:00 CET 2017

Dat "gastgebruik is voor de demo misschien een "feature", maar kan ik het als CO admin ook recursief blokkeren voor m'n CO en alle COU's die eronder hangen?
Als we "social" IDs gaan toestaan dan kan ik net zo goed zelf weer hokkiwokki accounts gaan aanmaken zoals we nu al doen; dat is net zo onbetrouwbaar :o.

phone: +31 6 143 66 783
e-mail: pieter.neerincx at gmail.com
skype:  pieter.online