[ProjectSCZ-FIAM] Obtaining identity attributes from authoritative sources

Pieter Neerincx pieter.neerincx at gmail.com
Fri Nov 17 15:55:45 CET 2017

Hallo Martin,

Die van https://spaces.internet2.edu/display/COmanage/....

> [...]
> andere environment variabelen met een te configureren prefix. In het geval van
> mod_mellon is dat MELLON_. Voor Shibboleth zou dat wel eens iets anders kunnen
> zijn. Bovendien moet je in mod_mellon ook aangeven welke SAML attributen in
> het environment terecht moeten komen (MellonSetEnv, of MellonSetEnvNoPrefix
> zonder prefix).
>
> Het is dus zaak in COManage de (MELLON_)* attributen uit het environment te
> lepelen en in te vullen op de juiste plekken.
>
> Ergens in het vertaling van SAML -> environment > COManage form gaat het dus

Check, dat bevestigd m'n vermoeden en is ook wat ik opgemaakt had uit:

	https://spaces.internet2.edu/display/COmanage/Registry+Platform+Configuration#RegistryPlatformConfiguration-SourcingOrganizationalIdentities

maar als je het mij vraagt kan ik daar als CO admin niet aan sleutelen en zij dit een per platform settings...

Groeten,

Pi

phone: +31 6 143 66 783
e-mail: pieter.neerincx at gmail.com