[ProjectSCZ-FIAM] Betr.: FW: Wie wil de SCZ-user-stories mee uitdiepen/aanscherpen?

Rob van der Meer meer at astron.nl
Tue Nov 21 11:16:52 CET 2017

Beste Raoul,

Lijkt ons interessant. Januari zit al aardig vol, maar ik vind wel
iemand hier die mee kan doen.

Groetjes

Rob

dr. Rob van der Meer
Programme officer European Collaboration
meer at astron.nl
+31-521 595 128

>Dame, heren.

Omdat jullie je volgens mij nog niet op de mailinglijst hebben
aangemeld en onderstaand bericht wel interessant is, forward ik dit even
per mail. Ik hoor graag zsm als jullie interesse hebben. Idealiter via
de mailinglist ;-).

Met vriendelijke groet,

Raoul Teeuwen
tel:+31641195989