[ProjectSCZ-FIAM] SURFconext naam attributen

Michiel Uitdehaag - muis IT info at muisit.nl
Tue Nov 28 11:12:17 CET 2017

Voor COmanage op de test en pilot wordt het /auth pad herschreven tbv
Cake. Er is dus niet direct een directory waar je het voorstel van
Martin in kunt plaatsen.

Maar als je dat in '/var/www/' zet en dan de .htaccess uitbreidt met
iets als:

RewriteRule  "^/registry/auth/info.php$" "info.php"

Dan zou dat wrs moeten werken.

Of je moet /etc/apache/sites-enabled/comanage.conf aanpassen, mod_mellon
ook configureren voor een andere subdir ('/test' bijv.) en dan het
voorstel van Martin in /var/www/test plaatsen. Het Cookie-Path is '/',
dus je zou in die subdir ook dezelfde sessie moeten hebben, dus dezelfde
mod_mellon variabelen.

Groeten,

Michiel