[ProjectSCZ-FIAM] SURFconext naam attributen

Pieter Neerincx pieter.neerincx at gmail.com
Mon Nov 27 17:24:48 CET 2017

Hoi Niels,

Dank voor de intel'. Dan zitten we goed als we voor optie 1 givenname + sn via MELLON_* environment variabelen naar COManage getransporteerd krijgen. Daarnaast willen we graag het email adres doorkrijgen. Met in totaal 3 attributen naar ePPN zijn we dan klaar. In de Mellon config hebben we de SURFconext attributen gemapt naar MELLON_* env vars en in COManage zijn die op hun beurt gemapt naar COManage attributen, maar het lijkt erop dat de Mellon environment variabelen niet gezet worden :(... Morgen verder. Als er nog een Apache/Mellon/PHP/Cake expert op mailinglist zit, die wat tips heeft hoe het wel of niet aanwezig zijn van Mellon env vars makkelijk te debuggen is dan horen we het graag!

Groeten,

Pi

phone: +31 6 143 66 783
e-mail: pieter.neerincx at gmail.com